lördag 19 december 2009

Bag in box

Har en bag in box i kylen och jag tar ofta ett glas. Mmmmm alldeles kallt ska det vara!

Mannen höjde ögonbrynet när jag var i kylen och tog ett glas klockan 8.10 imorse (men han sa inget)

Några minuter senare var jag där igen.

- dricker du vin nu på morgonen?
-vaddå då vi drack ju öl på dagen i Thailand.
- jo jo det är klart...

fniss fniss

Lite senare kommer sonen 10 år och jag ber om påfyllning. Sonen går till kylen och fyller på.
- smaka det är jättegott!
tveksamt på vad mamma sagt nekar han till detta.

Men Adde det är HALLONSAFT! Och det är verkligen hallonsaft

Bättre saft har jag aldrig haft!

Ett stort tack Kirsti jag njuter det är sååååååååååååååååå gott!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida