söndag 29 november 2009

Då så börjar det det dra ihop sig

Åker till solen och sommaren på tisdag!

Då måste jag ha ordning hemma för att just det ja att det ska vara fint när vi kommer hem.
Inför resor bara måste jag ha med mig musik, du vet när du sitter på rummet och spelar go musik och det är nu packat. Till flygresan:
MP3-spelare
Ipod
DVD-spelare
CD-spelare
Sedan så har jag en högtalare som jag kan koppla musiken till på rummet = suveränt

Finns ju en hel del på planet som filmer och radio men det är ändå bra att fördriva tiden med lite mer valfrihet.
Så det finns även pennor och papper och en del tidningar.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

känner lite sisomsåhär när jag läser just detta...min dröm din verklighet ;-)

30 november 2009 kl. 08:25  
Anonymous Anonym sa...

Jag önskar er en skön semester i solen! /Christina

30 november 2009 kl. 09:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida