fredag 30 oktober 2009

Idol 2009

Vad tycker jag då?
Jag har ingen favorit i år inte än!

Mariette - jag blir sååå uttråkad, tjejen kan sjunga men jag blir inte imponerad utan hon gör samma varje vecka enformig.

Erik - honom tror jag på, han är riktigt bra

Reza - också riktigt bra

Rabbih - är han kvar än?

Erika - ingen som sticker ut

Calle -sluuuuta svänga med handen/armen det verkar var grejjen för 2009 och det är så störande, du och Mariette

Tove - har vacker röst men håller inte många oktaver och hon halkar in falskt ibland. Hennes röst påminner om Carolas men Carola var vassare. Tove har charm och är söt och hon kommer bland de främsta

Eddie - tyckte han såg bra ut men man trötnar han har en vana att sjunga lite falskt

Det är vad jag tycker, vad tycker du?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida