lördag 24 oktober 2009

Lasagne




Har precis gjort och ätit en god lasagne med mycket ost med familjen och det var gott vill jag lova!

Tidigare idag så var jag på min morgonrunda och idag fick en av vovvsen följa med. Mina ben var snabba som tusan och jag kände mig väldigt stark. Just nu känner jag mig hängig :(

Jag och dottern var iväg till Dalsjöfors och tittade in på nya inredningsbutiken som också har kläder av något danskt märke. Det blev en klänning med scarf och halsband. Dottern satte sig i bilen...

Åkte hem och lämnade av den tunga påsen och sa hej och vidare till sta´n. Inne på Gina hittade dottern en tröja och ett halsband. Skönt att få handla lite :)

Åkte vidare till Fritsla tyglager och där var det mycket fina saker men där blev det ingenting utan vi var rätt hungriga vid det laget så hemmet hägrade mer.

Nu arbetar jag en timme och sedan ska sonen och jag på bio.
Är sugen på M&M till bion hmmm var hittar jag sådan en lördagkväll?

Har tänt ljus och en brasa så det är mysigt och gott!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida