onsdag 3 juni 2009

Äta nyttigt


ja det rekommenderar jag alla att göra och att helst inte äta hel- eller halvfabrikat, yananna.

Skulle aldrig köpa färdiga pannkakor om jag inte var absolut nödvändig och kanske inte hade något kök tillgängligt, men nej knappt då heller.
Undra hur många E det finns i det?

Nu är jag med i en tävling som innebär att gå ner i fettprocent och öka muskelprocent vilket då innefattar att alla kan vara med. Vi har två personer som är smalsmala och de är med på att bygga muskler.

Så nu har tävlingen startat och i vanliga fall så äter jag nyttigt i dagarna 2-3 sedan går det bara utför.
Men nu är det en tävling!
OCH Jag tänker inte komma sist!

Så låt bäste kvinna/man vinna!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida