onsdag 20 maj 2009

Hjälper broren att sälja bilen

Och naturligtvis så finns det sådana som ska ha den för halva priset och tyvärr så är de oftast icke svenskar

Och jag har inte något emot någon människa, men de vill oftast ha det nästan gratis

 

Men svaret roade mig så hoppas det får någon annan att dra på smilbanden, det får han bjuda på.

 

Hej!

Jag kan inte utesluta att säljer den bättre eller inte säljer omdu inte får din priss . Jag tänker på mina intresse lika som du .
peugeot känner jag utan och innan . Jag har redan två hemma, en 206 som kör flugan och 207 som kör sonnen. 406 har precis varit utbyt. Under senaste 15 år kör antigen Peugeot eller Reno; jag kör precis en Clio som skall skruta.

För min del har din bil gått 11000 mil ; kamremen , styrläderna , fläckremen ; alltså en servis på ca 13-15000 Skr. För ett år sådan bil som är närmast 9 år gammal har inget värde.

 

Så varför ens köpa en bil utan värde?

TÄNK! Att 206 själv kör omkring sonen
eller att en 206 kör omkring en fluga…

 

Annorlunda helt enkelt

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Frid Niece

Eftersom Vi, Monica och jag endast, m.m.m.

Kr. 2.234:-

Onkel Cacke

20 maj 2009 kl. 19:41  
Anonymous Linda sa...

ha ha ha!!!
Vad ville han få sagt?
Jag fattade ingenting, men fick skratta lite iallafall : )

21 maj 2009 kl. 20:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida