söndag 15 mars 2009

Schlagerfestivalen 2009 vinnare!


Ähhh vann hon ähh...

Vet inte vad jag ska säga men visst är hon bra och har utstrålning och sjunger förbannat bra.
Men hur långt kommer vi med den låten internationellt.
Har inte herr Kempe försökt tidigare med en liknande låt och det har gått sådär?!

Fredrik Kempe är riktigt bra så ingen drit på honom.

Men det fanns bättre val tror jag.

Och de där tepåsarna ja de reklamerar jag!

Ang reklamation, har beställt telefon på nätet från telexperten.se och fått en telefon, den har skickats tillbaka för baksidan inte satt ordentligt.

Vill bara sägar att efter jag kontrollerat de i väntan på pengarna tillbaks att de är bluff och båg företag så beställ inte därifrån!

Har varken pengar eller telefon nu :(

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tycker det var HELT RÄTT, får rysningar av låten!!! Hur bra som helts...Heja Marlena!!! :-)

16 mars 2009 kl. 07:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida