måndag 21 juli 2008

Träning


älskar jag och idag har jag sprungit min en-milare. Äntligen var det en skön löprunda och förkylningen är nästan helt borta.

For sedan till Falkenberg jag och dottern och gjorde ALLA affärer, KUL!!!
På Victoria of Sweden var det allra roligast för där kostade det mesta 100:- även skorna.

Jag köpte byxor med haremshäng eller som Annie säger
- mamma! det ser ut som om du har blöjor på dig.

Snyggt säger jag :)

Tvättat en stooor maskin tvätt, de där Wascator maskinerna tar in mycket tvätt.
Druckit likör och gjort av med en stinkpinne och delat ut ny telefon till mannen (jag är liiiite avundsjuk)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hallå hallå!!
hoppas allt e bra, ni verkar haft en bra semester.
kommer förbi en dag, det var längesen nu!! men jag har ju koll på dig via bloggen ändå ; )
kram Linda

22 juli 2008 kl. 12:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida