fredag 4 juli 2008

Då var det dags!

SEMESTER

Knappat in semester på telefonen.
Satt på mitt frånvaromeddelande i mailen och städat rent allmänt.
KLAR

Hungern gör sig påmind och det får bli en löprunda för att vara lite nyttig inför semestern och kanske lite för att jag beställt räkmackor och tårta...

Vädret blir bra imorgon,
men på SMHI så ser det sådär ut på Öland resten av veckan men man kan ha förbannat trevligt ändå, eller hur!

Leggings kommer nu som tights, alltså leggings med resår under foten...
Ljuva åttiotal, vet ej om jag kan använda detta, måste "vänja" mig först.

Det fanns tom sydda pressveck på tights förr. nu fattas bara axelvaddarna!!!

5 kommentarer:

Blogger Sanna sa...

Eller kan man göra som jag - vägra! Jag tar inte på mig det där ens om jag får betalt. Får bara hemska flashbacks av 80-talet när jag ser det där. Snart kommer väl de där hemska pastellfärgade bomullshängslebyxorna också tillbaka - huwa!

4 juli 2008 kl. 16:39  
Anonymous Anonym sa...

Jag tar gärna på mig leggings...MEN axelvaddar!! DÄR går gränsen :-) Jag skulle vilja ha tillbaka haremsbyxorna, ska inte dom komma tillbaka?? Ha en underbar semester.Kram Camilla

7 juli 2008 kl. 10:25  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas ni får en jättebra semester med mycke sol!!!

8 juli 2008 kl. 12:31  
Anonymous Anonym sa...

Du skulle ha en semestervikarie på din blogg :-)) saknar att läsa nyheterna...vi ses nästa vecka, kram Camilla

15 juli 2008 kl. 10:03  
Blogger Sus sa...

Kavajen kommer iallafall.Hmm inte så intresserad än... hmmm...
Kommer på mig själv med att gå och leta efter stövlar som jag hade då!

17 juli 2008 kl. 21:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida