torsdag 3 juli 2008

Vardag

Hej hopp och stress på jobbet men man lär sig mycket!
Åt kladdkaka den godaste av alla med blockchoklad i mmmmmmmmmmmmhhh.


Har löptränat två luncher på raken nu så det känns väldigt bra.
Har tagit ut en runda på jogg.se från Öland på 5,5 km så den tänkte jag ta två varv på vid några tillfällen.
Får se hur det blir med den saken... men jag är sugen det måste jag säga.

Bokade resa till New York och
bokade av resa till New York.
Tog fel datum men nu vill jag fundera ett tag till på vart vi ska någonstans.
Någon som vet bra boende i New York?

Billigt billigt blev det för mig och Kirsti, ingen av oss gjorde åt mer än 349:-

Men vi hade supertrevligt och kollade runt med avslut med fika. Hemma igen vid ca 21.30.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida