fredag 25 juli 2008

Solen är här och varmt är det.

Har varit på playan idag för första gången i sommar och alla har fått finfin färg.
Camilla med familj har förgyllt dagen med sitt sällskap.

Imorgon är det Falkenbergs stadslopp som gäller och det är varmt mycket varmt och de har dåligt med vätskekontroller, kunde gott ha haft fler. Den första efter 5 km.

Denna gången får jag ingen bra tid min förkylning är inte färdig och värmen gör att man nästan kokar. Förutom detta så ska det genomföras och jag ska göra mitt bästa.

Anton ska vara med och han springer 5 km så vi har följe ett par km och det ser jag framt emot.

Sedan får vi ha fest.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

håller tummarna för dig!! hoppas det går bra!

27 juli 2008 kl. 08:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida