söndag 4 maj 2008

Speedy

Då är det söndageftermiddag igen och lite ångest har man ju alltid, det spelar ingen roll hur mycket man än trivs på sitt arbete.

Tvättat och handlat idag och bakat misslyckade muffins... men de går nog ner när suget blir tillräckligt stort.

Lill-sonen har varit hos kompis och sedan på kalas så han är nöjd.
Näst äldsta sonen har varit på träning i solskenet.

Dottern är på bio med kusin.

Mannen och äldsta sonen är snart på ingång och då blir det köttfärspaj.
Trötter börjar jag bli.

Trodde deklarationen skulle in idag men det blev jag varse om när jag fick fram den, imorgon ska den vara inlämnad.

Jag gjorde klart och åkte och lämnade in min så nu är det avklarat!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

NU blev jag förvånad...gör inte DU din deklaration på nätet?? Chockad är jag ;-))

5 maj 2008 kl. 08:19  
Blogger Sus sa...

jag vet jag vet. Verkade krångligt det där med E-legimitation undrar vad jag har förinlogg etc...har någonstans...

Men man behövde tydligen inte ha det.

5 maj 2008 kl. 09:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida