lördag 3 maj 2008

Prestationsångest

Mina lilla gumsa meddelade att hon inte läste min blogg så ofta. När hon läser den får hon prestationsångest.

Men rannsaka er själva, ni hinner med mycket också eller hur?!

Det är inte min mening men mitt liv ser ut så:) Och alla som känner mig vet att jag har energin "allan"

*********************

Idag har jag tvättat och varit i sta´n på vårmarknad. Inhandlades schampo och balsam as usual på Vivåga. En motorcykel och ett spel. 8 par strumpor och chokladbollar.

Hem och laga mat och soffläge en stund. Ut och klippa gräsmattan och tillråga på allt spela mekaniker. Varför lägger gräsklipparen av efter en stund och varför tar den så lång tid att få igång?

Tålamod min vän tålamod, det har jag haft idag...

Tanka gräsklippare inte hjälpa...
Kolla olja i gräsklippare och fylla på inte hjälpa...
men till sist gräsklippare gå utan problem! Förmodligen pga punkterna ovan.

Ut och springa 9 km och det gick hyfsat, och nej jag rökte inte igår.

Taccos är lagat och intagits så nu är vi mätta och belåtna. Så nu väntar Guldkompassen och en j***a massa godis.

"Bantade" eller åt nyttigt för några veckor sedan inför mitt lopp men jag började för tidigt med mina ansträningar så nu är jag tillbaks på ruta ett igen. Så nya krafttag ska börjas med inom kort och det måste vara väldigt inom kort om det ska göra någon nytta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida