torsdag 8 maj 2008

Loppet igår!


Jag kom fyra!!!

Ja i min klass då och det var inte så många :)

Tid på 8 km 39,15

Det riktigt brände och det var jobbigt att springa och jag tänkte hela tiden att:
jag kommer inte att springa nästa lopp jag kommer inte springa nästa lopp, puh!

Men känslan efteråt är underbar!
Fick frågan av en tjej som undrade om mitt nummer betyder något? "elit" för jag hade ju nummer 10 och hon hade nr 305...
Noop jag anmälde mig tidigt och du sent.

Jonas Colting låg i täten (såklart) och jag var 13 minuter efter honom.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

4:a!! Grattis, det tycker i allafall jag är jättebra :-)

8 maj 2008 kl. 13:36  
Blogger Sus sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

8 maj 2008 kl. 13:59  
Blogger Sus sa...

mm visst var det!
men historien förtäljer inte hur många det var ;)

8 maj 2008 kl. 13:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida