lördag 10 maj 2008

Fullträff!


Kunde inte bli bättre på Liseberg med det vädret och med den totala tomhet på folk.
= inga köer
Hela familjen blev med åkband och jag blev den utvalda att åka med 9-åringen.

Vi började med 4 ggr på Lisebergsbanan på raken. Lite illamående men bara lite.
Sedan bar det av till Flumride och under färden så såg vi en annan karusell och jag konstaterade att den skulle jag inte åka. (Uppsvinget men namnet visste jag inte då...) Jag kan åka allt och ju fortare det går desto roligare, men höjd ser jag inget nöje i.

Mötte upp resten av familjen efter ett tag och där konstaterades det att mannen åkt:
4 ggr farfars bilar
4 ggr kaffekoppen
3 ggr nyckelpigan
1 ggr "båten som gungar"

Blev fika och jag lovade åka en karusell med Annie så med snabba steg tog vi oss till UPPSVINGET!!!
- Skojjar du eller
- den där vill inte jag åka

En leende Annie
- kom nu mamma

Vi ställer oss i kö och döm om min förvåning när vi med en gång hamnar först då alla var fler än två (ingen betänketid här inte)

Upp och iväg och FY F*N

Jag blundande hela tiden, vilket Annie också konstaterade...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida