torsdag 10 april 2008

Dagens givande mailkonversation!

Kommer och lämnar kläder till T. Du skulle ju kunna maila om det finns möjlighet när?
S
------

kan du ringa när du kommer så jag kan komma ner


C
------
Jag kanske står på andra sidan gatan bakom en lyktstolpe eller nåt

S

-----
haha, ja så smyyyger jag ut längs väggarna och utmed
husväggarna så kan la du ha en ficklampa o blinka med
så jag har en susning om vart du är...

C

-----
Mmm det var en bra idé det där med ficklampa.
Kan du blinka 3 ggr tror du?
Måste det inte vara mörkt då?
Kanske vi ska ses då utanför vid 21?
Eller så kan jag säga ho ho ibland så tror andra att det är en uggla MEN du vet ju att det är jag?

S

-----
om du har luva på jackan så kan du ju dra den över huvudet då blir det ju mörkt...o då syns ju ficklampan utan problem, jag har ingen ficklampa så jag kommer att använda mobilen o blinka med, den lyser faktiskt så fort jag tar bort eller sätter på tangentlåset..men du får blinka först så jag vet åt vilket håll...jag drar över mig min sjal som jag har idag...så det blir mörkt

C

-----
Jag har lite svårt för sjalar så jag undrar helt enkelt om du kan svepa in hela bilen i nåt?
Jag kan ju alltid rikta och blinka med lampan men får ändå en känsla av att ”tänk om det inte fungerar”!!!
så vad sägs om ett slags ljud och vad sägs om larmljud?
Jag kan ju ta nåt likvärdigt med billarm, då reagerar inte en enda människa!
Utan då vet vi att det bara är mellan dig och mig och att du ska komma ut då.
Kanske lättare att känna igen glassbilens ljud, ja vi får komma på nåt?

S
----
Glassbilen tycker jag låter kanon....kan du fixa så den kommer på riktigt tror du? så kan ju du vara på andra sidan mot för var den är för då riktas ju alla blickar mot glassbilen...vi är inte dumma vi inte...hehe.

C

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Blonda snillen spekulerar :-))

11 april 2008 kl. 08:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida