måndag 7 april 2008

Förkylningen

Jag blev ju ordenligt förkyld och "klen" i lördags och allmänt trött, ja ni vet hur det känns så jag går inte in på några mer snoriga detaljer men helt klart är det bra att det finns alvedon.

Idag så var det dags alltså två dagar efter att min förkylning brutit ut att börja springa.

Att springa eller inte springa det var frågan?

Jag hade gjort minimalt med saker bara för att bli frisk fortare = vila!

Så idag så stack jag och Kirsti ut på vår runda och det var helt underbart både vädret, sällskapet och träningen. Vi tog det lugnt både för att jag var förkyld och att Kirsti sprang 1,9 mil i lördags och man är lite stel i benen efter en sådan löprunda. Well done Kirsti! Avundas dig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida