torsdag 20 september 2007

Vingresor är skit!!! 070905

Bokade resa till Thailand precis när biljetterna släpptes via nätet tidigt på året. Ving ringer nu och meddelar att hotellet är sålt och att de lägenheterna inte finns mer till Ving. Erbjuder helt förkastliga rum istället. Typ Anders föräldrar kan bo med våra kompisar eller våra barn kan bo med våra kompisar och Anders föräldrar kan bo med oss 1 km från havet!!! Eller vi delar upp vår familj på två rum utan ev närhet till varandra för det kan man bara ha som önskemål!!!!!!!!! Ok säger jag skulle du vilja åka med din flickvän och bo i olika hotellrum??? Barnen kan bo i ett eget rum då säger han. Fick ett alternativ igår och jag bad om halvpension och Marie Eriksson på Ving skulle återkomma, vilket hon inte gjorde och skyllde i efterhand på att hon inte kunde nå mig. Jag kan meddela att jag vek inte från telefonen 1 sekund!!! Idag finns inte det alternativet kvar för jag tackade ju inte JA. Ving vill med detta säga egentligen att BOKA AV ER RESA så slipper vi er och dessutom så är de förbannat otrevliga så jag kanske blir det också! Någon kompensation eller bättre alternativ går inte för Ving ska inte förlora en krona. Boka ett annat datum blir de helt frågande till eller som de säger: "Det blir ju en helt annan resa" Ähum tja en resa är jag ute efter så kan ni vara snälla och hjälpa mig???? Vi är tre sällskap och familj 1 är 2 vuxna 4 barn familj 2 är 2 vuxna och 2 barn och familj 3 är 2 vuxna. Vi kan när som helst fram till mars?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida