torsdag 20 september 2007

Replay klänningen kommer till användning igen. 070903


Hej och godmorgon, jag är trött idag. Två större barn som har ont i huvudet och en mår illa och en mor som är misstänksam på hur ont de egentligen har? Nåväl det blir godkänt idag.

Lördagen var en höjdare och vi började med att springa Huda-racet på 1 mil och tiden blev 49:58 som jag är riktigt nöjd med. Det sprang en kvinna bakom som jag låg och drog länge länge. Efter ett tag kommer hon upp jämsides och säger vilket jäkla tempo du har!!! Hmm det har du också ler jag för vi har ju kommit lika långt! hon log och blev väldans glad när hon kom på det också!

Sedan blev det bowling och till miniracing-banan. Anton hade kört som en gud och vunnit tre kvalheat och sedan gick bilen sönder. Besviken men ändå en nöjd kille och en stolt far och mor.

Hem och förbredde oss för att gå ut. Tre tjejer med den "lilla svarta" var ute och festade och vi hade väldans roligt. Lagom "bedruckna" var vi så ingen bakis på söndagen men sååå trött. Till träning kl 14:00 ändå och svettas lite medans Annie provade på Break Dance. Dansen var jätterolig berättade hon när den var klar, rosig om kinderna och röda överarmar då det verkar vara rena akrobatiken. Hyrde Beck film och käka pizza, smörgåstårta godis ja you name it.

Jag har placerat min blogg i Borås på bloggkartan.se

Förra veckans träning
Powerstep & Core 40 min
Löpning 9 km
Löpning 9 km
Spinning 45 min
Löpning 1 mil tid 49:58
Cykling 1 mil level 6 och styrka 15 min

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida