torsdag 20 september 2007

Projekt Runway 070906



Trött idag är jag för jag var ju helt tvungen att se a la finale av Project Runway. Hejade definitivt inte på tatuerade halsen men efter hand som programmen fortskred blev han en allt mer behaglig person. När sedan varje person visade sin kollektion så var han vinnaren. Så rätt person vann, helt underbara kläder hade han gjort.
Att göra: träna body pump och inhandla nya innebandyskor till Anton.
Mailade till Ving igår till ansvarig chef som senare ringde upp mig och hon var mycket trevlig att ha att göra med. Så jag kan nog gå med på halvdana saker som jag egentligen inte har tänkt bara för att det är hon. Så hon vinner på sättet. Hon ska återkomma senare idag. Kollar också resor på egen hand nu och Malaysia Langkawi är det som gäller. Flygresan tar dock 24 h vilket är väldigt påfrestande.
Dagens:Top Soaked in luxury väst från MQ och jeans från Filippa K. Scarfes från utförsäljning JC 10:- (såna priser gillar vi). Mörk bild så jag zooomade lite. Lägg gärna in kommenaterar så jag vet att ni är här

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida