söndag 28 februari 2010

Kempe pompös

Jag måste säga att jag urled på att en person får komma med flera bidrag till melodifestivalen.
ETT bidrag kan man ha inte mer!

Kempes pompösa melodier är jag också urled på så Peters låt får inte mina röster.
HAR vi inte fattat att vi inte kommer långt med de i den stora tävlingen.

Nya melodier ska det vara = något nytt!

Och varför är det inte någon uttagning till dansare varje år. Christers sambo är med år från år kan man tänka sig...
och samma samma andra personer. Ni vet det finns andra som kan tänka sig att vara med eller har de dansarna en melodifestivalanställning som aldrig löper ut?

Chirster du får snart komma på något nytt annars blir du utbytt, det är vad jag tror.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag är trött på att dom överarbetar det hela...dessa jäkla sketcher!! är det ett musikprogram eller inte??? jag vill hellre se musikalisk underhållning i MELODIfestivalen än en massa sketcher!! lite kavalkader som du skrev nedan...vill jag kolla sketch så väljer jag ett annat program!!

1 mars 2010 kl. 07:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida