torsdag 24 december 2009

God jul!

Tomten och jag är bara vaken brukar det ju heta men icke. Just nu måste han stensova efter allt arbete i natt. OJ OJ OJ! HO HO HO!

Så med rättning blir det: endast jag och lill-sonen är vakna.
Det går något med Musse på TV som han tittar på och det känns ju lite julen till.

Jag för min del har ätit julskinka med Nisses hemlagade senap, men äter hellre en annan senapsort som är slut. Så jag ska strax in till sta´n och då köper jag en senap.

Klockan 9.30 startar julspinningen och kära bror ska också vara med.
Kanske konstigt med tanke på att det är julafton att åka och träna! Men det är roligt och tomten kommer och ger alla en bamsekram och det är mycket stämningsfullt med tända ljus.
Man får anmäla sig i tid för passet blir fort fullt. Jag var inne på Onyx sida och kollade nyss och det är kö så jag får vara där i tid.

Alla borde kanske träna på julafton med tanke på det frosseri som nu sker i de flesta hem idag. Ät så du nästan spyr och sitter helt trött i soffan för kroppen kämpar i högsta grad och allt vad den förmår att försöka förbränna allt intag. Ingen dum tanke egentligen (att träna alltså)?!

Goa Lotta Engberg var ju som klippt och skuren med uppesittarkväll och bingolotto! BINGOLOTTA :)
Hon hade BTW en Odd Molly på sig så fin så fin.

Så en riktigt god jul!
och du!
den är vit!*

Nu går jag och byter om till träningskläder!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida