torsdag 8 oktober 2009

Ciabatta

Hade en underbar eftermiddag med dottern på sta´n för att köpa en jacka och som vi avslutade med en fika och en Ciabatta.

Innan det så skulle vi som sagt köpa en jacka till fröken, och hon hittade vantar och en stickad väst…
ja förresten ett block med!

Nåväl det blev en jacka också, får se om den godkändes imorse också och att den åkte på.
Hon meddelade mig igår att det inte är vinter utan bara höst och då krävs inga vinterjackor
jag fick ”hur snurrig är inte jag blicken”, men mellan dig och mig: jag tycker det är kallt i alla fall J
man ska inte vara sämre än att man kan ändra sig men jag hoppas innerligt att hon behåller jackan för den var verkligen snygg på henne.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida