söndag 9 augusti 2009

Maddonna blaj!

Nähäru publiken var på G! och klockan 21.50 behagades divan att dyka upp och hon hade då tagit död på publiken och dess längtan, för f-n nästan en timmes väntan.

Publiken hördes först när en dansimmitatör gjorde Michael Jackson och där svängde det det lovar jag.

Annars spelade hon sönder varje låt och hade gjort om de till någon typ av club- house musik.
Jag jäspade flera gångeer, vänninan också!

Tyckte svenskarna festade mycket och att vi gillade Vodka... ähh trodde hon att hon var i Ryssland?
Nä en kall öl eller ett glös rött till helgen är väl det som jag kännetecknar en svensk.

Kommer inte att se henne igen, kanske om hon kommer igen om en sisådär 19 år... Fast det är klart då är ju hon 70 bast.

För er som ska gå ikväll köp öronproppar utanför det skriker verkligen ur högtalarna så det blir mycket skrän och pluggar du in de blir det riktigt bra ljud. (Gjorde inte jag så det tjöt i öronen efteråt)

1 kommentarer:

Anonymous Anna sa...

Öronproppar är verkligen ett måste på konsert. Så mycket skönare med proppar i öronen. Sen slipper man dessutom höra sus i öronen efter spelningarna. Andra ställen där jag brukar använda öronproppar är krogen, bio, gymmet. Så skönt att själv kunna reglera ljudnivån. Testa apotekets musik och simproppar. Mycket bättre än vanliga i skum.

9 augusti 2009 kl. 20:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida