söndag 23 augusti 2009

Jag gjorde det!


Trodde jag skulle skriva mer men jag cyklade och cyklade och cyklade i strax över 5 timmar.

Ont i arslet? Svar JA

Men jag gjorde det så nu är jag ännu närmare Boråsklassikern.
Två grenar kvar, den ena ska inte vara så svår det är väl skidorna 3 mil då som blir en utmaning :)

Får väl springa omkring med skidorna som klapprande träskor men bara jag tar mig framåt! Men med vilja ska det gå det med

Mannen och barnen mötte upp mig när jag cyklat 7 mil och mor och Janne kom och mötte mig vid målgång och det uppskattas alltid! Såg pigg ut sa de och mor tog kort. Får kolla om det går att publicera annars får ni nöja er så här.

1 kommentarer:

Anonymous Linda sa...

Grattis!! imponerad måste jag säga-hade aldrig klarat det själv = )
När snön kommer får man börja se upp för Susanne Svan på spåren omkring då??

23 augusti 2009 kl. 20:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida