måndag 27 april 2009

Tystnaden talar


Japp så är det väl för mig, inte ett ljud här inte.

Många nu för tiden börjar folk ha nästan som en blogg på Facebook och håller sig ajour i nutid. Puh hur orkar de och komma med tjäcka kommentarer...

Men lite kul tycker jag det är, men hjälper inte gärna till själv så där är det tyst från min sida här också.

Har mycket att göra! och då menar jag MYCKET så en dag planeras efter en annan och finns de bara lite planering i källan så går det och man får saker och ting gjorda och kommer framåt.

Men tröttheten visar sig och träningen få stå tillbaka och DENNA är inte bra.

Man MÅSTE tänka på sig själv, vi är ju själva vår investering!

Så ta hand om dig.

Snart är det lite ledigt och då ska vi titta på Jerry Williams, mannen och jag gillar honom skarpt.

En svängig man helt enkelt.
Ni får en resumé senare.
Ska träna denna veckan iallafall... man ska alltid ha mål!

Har gjort det idag och det bådar gott






1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tare lite lugnt nu är Du snäll !!!!!!!!!!

Onkel

P.S
Om Du vill så kan jag berätta mer ???
D.S

27 april 2009 kl. 21:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida