söndag 12 april 2009

Äkta vara


På väg hem från fjällen och kan bara konstatera att det var så underbart som jag föreställt mig.

Frisk luft och de sista 2 dagar med solsken.

De två yngsta sönerna åkte slalom och kunde inte få nog men det var sista skiddagen...
och på det viset så fick ju både mannen och jag färg på kinderna.

Eftersom resan är lång så har jag läst mycket och boken som jag just har avslutat är "Livet är en fest" av Adele Parks

Mycket bra och den får 4 morötter av fem.

Läser samtidigt en bok som heter "Äkta vara" om alla tillsatser som finns i mat vi köper och även råvaror och hur det framställts.
Äckligt och farligt kan jag bara påpeka.
Brämhults morotsjoucie har inga tillsatser men har pastöriserats så borde den då få kallas färsk när den håller i 3 veckor???

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida