söndag 29 mars 2009

Byte i bregott-fabriken


Ja gårdagen var välplanerad och fungerade bra!
Strax efter nio gav mannen sig iväg med äldste sonen och strax efter tio var jag iväg med resten av barnen. Dottern lämnades vid sportanläggning för uppvärmning inför match och resten av oss åker och byter ett par skor och blev med ett par till...

Sonen vinner sin första match och alla möts upp och tittar på dotterns match som också vinns.

MC nästa för en trevlig familjelunch och jag har lite tvetydlighet på vad jag tycker om den maten.

Iväg med näst äldste sonen som ska ha kalas och mannen till Dalsjöfors för att lämna av äldste sonen inför nästa match och lämna dottern hemma och ut med voffsen, för att vidare möta upp på kalaset och ta över. Där kom bytet :)

Jag åker till äldste sonens match för att kolla.
På vägen dit ringer jag upp och tackar äntligen ja på att vara med på tjejfesten som jag var bjuden till. Trött så in i bänken men det är ju alltid kul!

Alla möts upp hemma igen strax efter 17.00

Gick ut med tjejerna men det blev inte sent för min del så upp imorse igen för att vara på plats för vidare spel i cupen med äldste sonen som gick vidare ända till semifinal men där fick vi se oss besegrade av Mullsjö som var riktigt duktiga.

Skönt väder har det varit idag men har varit inne och sett på det på håll.

Fina och sköna byxor inköpta från Cellbes till yngste sonen, se bild

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Visst är det härligt när man får en speckad dag att fungera och så är förhoppningsvis alla nöjda!
Há en bra vecka!
Hälsar Christina som har viss erfarenhet detta.

30 mars 2009 kl. 08:59  
Anonymous Anonym sa...

Charmig kille!

30 mars 2009 kl. 09:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida