måndag 1 september 2008

Alla måste ha chinos

Vill ha chinos ett par beige men sitter inte bra på mig eller så är jag inte van att ha på mig sådana.

Köpte till dottern istället men hon ville inga ha.

Köper till mig igen så nu får vi se om jag verkligen ska ha de, måste vikas upp nertill.

Finns på Gina och Only


Känns som en tidsfråga innan alla har.

Tänker på Leggings när de kom och jag tyckte det var jättesnyggt. Köpte ett par och hade de till en kjol.
En mamma ställde sig bara och pekade på mina ben och utropar
- tror du att du är 13 år eller följt av asflabb

Idag har hon nog ett eget par!

Samma sak med chinosen, unga människor börjar och vi tar efter och det tar lång tid. Så näst- nästa sommar kontakta mig om du INTE har ett par :) Jag skulle bli förvånad.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du har säkert rätt, men om jag skulle ha ett par sådana som Gina Tricotmodellen ha skulle jag inte ha några ben kvar. Hälsning tjejen med dom korta benen :-)

2 september 2008 kl. 07:32  
Anonymous Anonym sa...

Det ser obekvämt ut, känns det som om byxorna inte sitter uppe?
en som inte minns

2 september 2008 kl. 09:15  
Anonymous Anonym sa...

dom är grymt snygga

2 september 2008 kl. 18:13  
Blogger Sus sa...

Spelar ingen roll om man har korta ben för grenen ärlååång i byxorna och "kortar" inte av benen, dessutom så viks byxorna upp så lite skinn syns nertill så ingen förkortning av ben här inte enligt min mening :)

3 september 2008 kl. 08:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida