måndag 25 augusti 2008

Måste bara kommentera

filmer jag sett:

Morgan Pålsson världserporter
Asså vilken höjdare och jag menar det verkligen!!! Jag tog denna mest för att den var på svenska och att alla i familjen kan se den tillsammans och jag och mannen inte behöver översätta.
(Då kan jag ju proppa i mig fullt med godis och det slipper spruta choklad över hela soffan när jag läser, vilken syn det skulle varit ;)

5 av 5 möjliga och ju mer jag tänker på den desto roliga blir den. Att vara rädd för katter kan vara hur kul som helst! Se den, en svensk höjdare!

No country for old men
Denna film har otroligt bra skådisar men är helt sjukt rå, så denna var inget för mig.
1 av 5 möjliga av mig

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag kollade på Arkiv X filmen häromdagen...någon som sett den? Jag blev besviken..allt gick i slowmotion, inge bra alls.

25 augusti 2008 kl. 15:47  
Blogger Sus sa...

Har inte sett den, det var bra att får veta så man inte suktar efter denna.

27 augusti 2008 kl. 13:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida