fredag 13 juni 2008

Tro´t eller ej


Det är bara en vecka kvar till midsommarafton!
Sill och potatis bläh, men jordgubbar mmmh.

I kväll blir det utgång med jobbet och imorgon F12 cup och jag ska arbeta som parkeringsvakt.
Tror jag ska var gnisslig och sur och verkligen ta betalt av ALLA, ruckar inte på mina principer en millimeter. Ska ställa bilarna så tätt så de knappt kommer ut.

Hämtar bror som är hemma i Sverige och ska titta på en match som Annie spelar. Killarna i familjen ska kolla Monster Jam i Göteborg, de var riktigt imponerade förra året.


Ca 1 vecka kvar till nedkomst av Sassas valpar. Nu börjar det närma sig.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hmm.. nummer vet jag inte, men det heter "POSH" det bästa enligt mig=)

13 juni 2008 kl. 09:40  
Blogger Sus sa...

Tackar

13 juni 2008 kl. 10:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida