lördag 22 mars 2008

Påsk afton är här och solen skiner!

Jag var ute och sprang i morse... var bara tvungen. Men när jag kommer ut till bilen är det bara - 8 grader och jag funderar över hur bra det är för lungorna egentligen??
Men med tanke på att elitidrottarna drar till fjälls och andra hårda klimat så borde detta inte vara förödande.

Drog palestina sjalen runt ansiktet så jag som ut som en bankrånare eller från gazaremsan.

OCH jag gjorde det och jag känner mig jättenöjd. Jag klämde 1,5 mil i -8 grader!

Så nu kan aftonen infinna sig och all fet mat och även lite alkohol, det ska bli gott!

Glad påsk alla! Flest ägg vinner?

Kram

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

t om jag orkade mig ut, dock blev det inte en så lång runda som för dig..och jag hoppade sjalen ; )

22 mars 2008 kl. 12:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida