lördag 24 november 2007

Endast tomten är vaken

- och jag då förstås. Skulle vilja sova lite längre men min kropp och hjärna är inställd att vakna samma tid varje dag, den vet inte att det är lördag eller söndag.

Nåväl det gör mig ingenting jag får väl vila i em eller lägga mig tidigt HA HA HA...

En liten sammanfattning av Idol 2007 så här långt:
De artister som är kvar för de är ju faktiskt artister vid det här laget är inte mina favoriter och ingen har varit det heller så vem ska vinna?

Amanda är fräck har en speciell röst men sjunger bra gör hon det? Nja
Marie är FÖR präktig orkar inte med sånt riktigt och hon vill ju så gärna så gärna vinna. Men hennes danssteg a la Tina turner, vad säger du om den? Apliknande gång, böjda knän och böjd rygg = skitfult! Funderat en stund och kan det bero på för höga klackar som människan inte kan gå i?
Hon sjunger bra men har en "vanlig" röst.
Andreas Andreas han har inte alla hästar hemma eller hissen har inte åkt ända upp. Gift med en oldie (gör inget) och har töntfult hemma och kan överhuvud taget inte röra på sig.
Hurn är han i sängen.. Det vill vi INTE veta.
Han kommenterade Lena PH och Orup att "oj jag trodde de var gifta"
Vilken planet kommer du ifrån Ande?
Rösten har du men inte så mycket mer, tja du ser ok ut men du utnyttjar inte dina resurser!

Vem ska vinna! Daniel var väl den som var längst fram men han åkte ju ut så då får det väl bli en av tjejsen.

Kramis Sus

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Morning! Jag håller helt med om Marie! Jag har hållt på Amanda från början och ännu mer nu. Det var som Kirshti sa..man behöver inte alltid kunna sjunga felfritt...det handlar inte BARA om det..hon har ju en otrolig utstrålning måste jag säga, Amanda alltså. Andreas är ju bara en vanlig kille...det känns lite som om man kollar på karaoke när han sjunger..han sjunger bra men har ingen utstrålning, verkar väldigt snäll o jordnära..hans fru..oldie? VI är också oldie ;-)

26 november 2007 kl. 08:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida